perjantai 15. lokakuuta 2010

Vihdoinkin!

Tervetuloa lukemaan käsityöaiheista blogiani! Olen jo pitkän aikaa haaveillut omasta käsityöblogista, mutta en ole saanut sellaista aikaiseksi. Tässä se nyt kuitenkin vihdoin on. 

Viime kesänä kiinnostuin ristipistotöistä ja nyt olen täysin hullaantunut niihin. Aikaisemmin olen harrastellut neulomista, virkkausta ja on sitä kaksi mattoa ja yksi poppanaliina tullut kudottuakin. 

Käsityöharrastukselle on nyt enemmän aikaa, kun opiskelut ovat ohi ja niin sanottu normaali arki on lähtenyt pyörimään. Ihmisellä tulee olla harrastuksia ja asioita, joilla täyttää vapaapäivänsä. Käsityöt ovat minulle keino irtautua arjesta. Miten ihanaa onkaan nähdä, kuinka ristipistotyö alkaa hahmottua useista eri sävyistä! Ja miten upeaa on, kun uusi matto päätyy kunniapaikalle omaan kotiin. Yksinhän en olisi kaikkea tätä oppinut, joten suuri kiitos kuuluu ihanalle mummolleni, jolla on riittänyt kärsivällisyyttä opastaa minua esim. matonkutomisen saloihin :)

Tervetuloa lukemaan!

Anni

P.S. Tämä ihanuus on lahja äidiltäni (ei kuitenkaan hänen käsityötään...) Koristeen alla näkyvä poppanaliina on kuitenkin tekosiani ja lahja rakkaalle ystävälleni hänen hääpäivänään.

2 kommenttia:

  1. Olen enemmän kuin tyytyväinen, että olen ensimmäinen lukija ja kävijä. Suurin vaikeus oli saada käyttäjäoikeudet. Hienoa Anni sivusta!

    VastaaPoista
  2. Onpa ihana - kuka ikinä onkaan pistellyt!

    Poppanaliina on kaunis, todella hyvät värit.

    VastaaPoista